Strona internetowa firmy – co powinna zawierać?

Niezależnie od wielkości firmy – małej, średniej czy dużej – obecność w Internecie jest teraz kluczowe. Wynika to z faktu, że coraz więcej osób korzysta z Internetu w celu poszukiwania informacji na temat różnych towarów i usług. Strona internetowa jest najlepszą platformą do reklamowania swojej oferty i przyciągania nowych klientów. Abyś mógł zacząć, stworzyliśmy listę najważniejszych wymagań dla Twojej strony internetowej:

Przekonujące wezwanie do działania

Wezwanie do działania, często znane jako CTA, to termin używany w marketingu do opisania fragmentu materiału, który został stworzony i umieszczony specjalnie po to, aby zmusić użytkownika do podjęcia określonego działania. Może to być sfinalizowanie prawdziwego zakupu, zapisanie się na newsletter, wybranie pobrania broszury lub formularza zamówienia, lub wszystko pomiędzy. Wezwania do działania powinno być umieszczone w widocznych miejscach, do których konsumenci mogą łatwo dotrzeć. Firmy zazwyczaj zamieszczają banner na górze strony głównej, na dole bloga i na górze strony produktu. CTA musi również wyróżniać się na tle pozostałych treści i grafik na stronie internetowej. Jeśli Twoje wezwanie do działania  jest przedstawione jako przycisk lub kolorowe hiperłącze z dużym napisem, użytkownicy chętniej na nie klikną. Używana terminologia powinna być zgodna z tym, jak najprawdopodobniej zareaguje Twój klient. Powinieneś być w stanie zebrać takie informacje w ramach badań rynku Twojej firmy.

Informacje kontaktowa firmy

Niezależnie od tego, jaki rodzaj strony internetowej prowadzisz, dane kontaktowe powinny zawsze znajdować się na stronie głównej. W przypadku firm, oprócz adresu e-mail można umieścić nawet adres i numer telefonu. Aby łatwiej było je znaleźć, niektóre strony główne umieszczają wszystkie te informacje na podstawowym pasku nawigacyjnym. Najlepszą strategią jest zdecydowanie formularz kontaktowy, jeśli nie prowadzisz strony firmowej. Umożliwi on odwiedzającym szybkie skontaktowanie się z Tobą, co może prowadzić do większej liczby konwersji. Jeśli chodzi o umiejscowienie, formularze kontaktowe znajdują się zazwyczaj w pobliżu dolnej części stron głównych lub na własnych stronach.

Informacja kontaktowa firmy powinna zawierać:

  • Mapę
  • Telefon, adr es mailowy do kontaktu 
  • Godziny otwarcia
  • Formularz kontaktowy
  • Czat

Wizerunek strony internetowej

Urządzenia mobilne stanowiły 52,64% całego globalnego ruchu online w 2017 roku. Goliaty wyszukiwarek, takie jak Google, dostosowały swoje algorytmy wyszukiwania, aby lepiej dopasować się do tego, jak konsumenci wchodzą w interakcje ze stronami internetowymi, dając stronom, które są skierowane do tych odbiorców, najwyższe miejsca w wyszukiwaniach mobilnych.  Co to oznacza dla strony internetowej Twojej firmy? Aby uniknąć utraty dużej ilości ruchu mobilnego, musisz upewnić się, że wszystkie Twoje projekty i strony są w pełni responsywne. Według Google, responsywne projektowanie stron internetowych to konfiguracja, w której określony serwer konsekwentnie wysyła ten sam kod HTML do wszystkich różnych typów urządzeń, a CSS jest używany do zmiany sposobu wyświetlania strony na danym urządzeniu.

SEO

Kluczem do zwiększenia ruchu internetowego i produkcji leadów jest optymalizacja witryny za pomocą odpowiednich słów kluczowych, które odpowiadają celowi wyszukiwania. Wszystkie te rzeczy są składnikiem wykształconej strategii SEO. Istnieją różne najlepsze praktyki, które można wykorzystać podczas tworzenia nowych stron, aby pomóc w strategii SEO.

Mając na uwadze SEO, spreparuj swoje tytuły i meta opisy, upewniając się, że zawierają one odpowiednie słowa kluczowe w każdym z nich.

  • Trzymaj swoje adresy URL krótkie, łatwe do nawigacji i bogate w słowa kluczowe.

Media społecznościowe

We współczesnym świecie nie można sobie pozwolić na ignorowanie mediów społecznościowych. 95% dorosłych w wieku od 18 do 34 lat, według danych MarketingSherpa, prawdopodobnie będzie śledzić firmę w mediach społecznościowych. Dlatego też popularne serwisy takie jak Facebook, Twitter czy Instagram są znaczącymi źródłami potencjalnych klientów i doskonałą metodą na stworzenie poczucia społeczności wokół Twojej firmy. W końcu, media społecznościowe dają użytkownikom bezpośredni kanał do Twojej firmy. Klienci mogą wchodzić w interakcje z Tobą osobiście za pomocą dowolnego urządzenia o każdej porze dnia, co sprzyja przywiązaniu do marki i kultywuje połączenia, które skutkują pozytywnymi interakcjami i rekomendacjami word-of-mouth. Dlaczego nie chciałbyś promować swojej obecności w mediach społecznościowych na własnej stronie internetowej, biorąc pod uwagę, jak kluczowe są media społecznościowe dla sukcesu Twojej firmy? Przypomnienie odwiedzającym, aby śledzili Twoją firmę na mediach społecznościowych powinno być jednym z CTA na Twojej stronie internetowej, jeśli wykorzystujesz sieci społecznościowe do komunikacji z klientami, dzielenia się ofertami i budowania relacji. Oznacza to, że powinieneś umieścić linki do swoich kont w mediach społecznościowych na wszystkich stronach, które są dedykowane kontaktom w Twojej witrynie biznesowej, a także w powtarzających się miejscach, takich jak nagłówek, stopka lub strony bloga.

Program do automatycznego marketingu

Zaangażowanie się w marketing cyfrowy może być bardzo czasochłonne, zwłaszcza jeśli zarządzasz małą firmą i musisz dzielić swój czas między różne obowiązki. Z tego powodu, wykorzystanie automatycznego systemu marketingowego do pomocy w promowaniu witryny biznesowej znacznie pomoże w zwiększeniu ekspozycji online. Zautomatyzowane systemy marketingowe są naprawdę tylko platformy oparte na przeglądarce używane przez firmy do wysyłania treści marketingowych, które mają być wysyłane na bieżąco do istniejących obserwujących. Media społecznościowe są najczęściej stosowanym rodzajem zautomatyzowanej strategii marketingowej. Możesz zintegrować wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych z takich stron jak Twitter, Facebook, LinkedIn, Foursquare, MySpace, WordPress, TrendSpottr, Mixi, i więcej za pomocą platform takich jak Hootsuite, pozwalając na przeglądanie całego marketingu mediów społecznościowych firmy na jednym, przyjaznym dla użytkownika pulpicie. Stamtąd możesz zaplanować posty na tygodnie z góry promujące strony na swojej stronie internetowej, nowe towary, kawałki bloga lub cokolwiek pomiędzy. W konsekwencji, nie trzeba tracić czasu codziennie na promocję mediów społecznościowych dla swojej witryny.

Blog firmowy

Wykorzystanie firmowej strony internetowej jako punktu startowego dla centrum zasobów jest jedną z najlepszych metod wspierania rozwoju Twojej marki jako lidera myśli. Możesz informować swoich klientów o trendach rynkowych i potencjalnym wpływie istotnych wydarzeń informacyjnych poprzez uruchomienie bloga firmowego. Podobnie, blogi są fantastycznym podejściem do zachęcania leadów handlowych do interakcji i rozpoczęcia dyskusji na temat swoich usług lub większego przemysłu, w którym te usługi są oferowane.

Rozpoczynając blog firmowy, dodajesz również dodatkowe wartościowe strony do swojej witryny, które wyszukiwarki mogą indeksować i kierować do nich użytkowników.

Regulamin firmy

Wraz z wprowadzeniem nowego Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) użytkownicy sieci mają teraz więcej niż kiedykolwiek praw dotyczących przechowywania i wykorzystywania ich danych osobowych. Musisz mieć stronę z warunkami na swojej stronie internetowej, aby przestrzegać tych przepisów i zagwarantować, że odwiedzający mają wiarę, że jest ona bezpieczna. Strona z warunkami często opisuje ochronę praw autorskich do treści, rodzaje informacji, które możesz zebrać o odwiedzających, jak te informacje są wykorzystywane, a kiedy i jak zostaną usunięte w razie potrzeby. Oprócz wszystkich innych istotnych szczegółów dotyczących Twojej strony internetowej i praw każdego użytkownika w odniesieniu do niej, powinieneś również odnieść się do wykorzystania plików cookie, procesów bezpieczeństwa, jeżeli użytkownicy muszą się logować i wylogowywać, oraz innych istotnych informacji.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy