Reklama YouTube

YouTube jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Zawiera miliony filmów wideo na różne tematy – od porad, recenzji i wiadomości po treści naukowe i muzykę.

Kampanie reklamowe na Youtube umożliwiają na precyzyjne kierowanie reklam do wybranej grupy docelowej z wykorzystaniem: danych demograficznych (płeć, wiek), lokalizacji, zainteresowań.

Zapytaj o dedykowaną ofertę reklamową na YouTube

* Pola są wymagane.

Rodzaje reklam na YouTube 

Reklama In-Stream

Format ten pojawi się nam przed filmem, w środku lub po zakończeniu filmu, plusem tego formatu reklamy jest to,  że użytkownik może pominąć ją po 5 sek,  jeśli  nie będzie chciał oglądać jej do końca. Reklamy tego typu można zobaczyć w filmach wyświetlanych bezpośrednio w serwisie YouTube, w witrynach internetowych i aplikacjach mobilnych oraz we wszystkich aplikacjach i urządzeniach podłączonych do Internetu. Zalecana długość wideo powinna wynosić od 12 sekund do 3 minut. Podobnie jak inne formaty reklamowe, wideo również ma swój własny model rozliczeń i jest nim CPV (cost per view). Płatność za wyświetlenie naliczana jest w momencie, gdy użytkownik

  • ogląda więcej niż 30 sekund filmu, ale tylko wtedy, gdy film jest dłuższy niż 30 sekund,
  • ogląda cały film, ale tylko wtedy, gdy jest on krótszy niż 30 sekund,
  • kliknie w reklamę, typu call to action lub baner towarzyszący.

TrueView Discovery

Reklamy te w przeciwieństwie do In-Stream wyglądają inaczej i pojawiają się po prawej stronie filmu oraz obok filmów i w wynikach wyszukiwania YouTube, obok innych treści w sieci reklamowej Google oraz na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych. TrueView Discovery są to dłuższe wideo i składają się z miniatury obrazu oraz maksymalnie trzech linii tekstu. Po kliknięciu na Reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na stronę reklamowanego kanału, gdzie może obejrzeć ją w całości. 

Reklama Out-stream

Reklama wideo w Sieci Reklamowej Google ads i w aplikacjach mobilnych. Pozwala na emisję reklamy poza YouTube.

Kierowanie reklam wideo na YouTube

Google Ads oferuje wiele opcji kierowania reklam wideo. Dotrzeć do grupy docelowej, możemy dzięki następującym metodom targetowania:

  1. Dane demograficzne. (według wieku, płci, statusu rodzicielskiego i dochodu 

gospodarstwa domowego (dostępne w wybranych krajach))

  • 18–24 
  • 25–34
  • 35–44
  • 45–54 
  • 55–64 
  • 65+ 
  1. Grupy odbiorców. (Zainteresowania, motywacje życiowe)
  • Bankowość i finanse 
  • Dom i ogród 
  • Gotowanie
  • Media i rozrywka 
  • Podróże
  • Sport i fitness 
  • Technologia 
  • Uroda i zdrowy tryb życia
  1. Słowa kluczowe. Dzięki dopasowaniu słów kluczowych będziemy mogli wyświetlać reklamę wideo obok treści, którymi odbiorcy są zainteresowani.
  2. Tematy. Dzięki czemu możemy umieszczać reklamy na kanałach, w aplikacjach lub filmach o określonej tematyce. 
  • Dom i ogród 
  • Komputery i elektronika
  • Książki
  • Ludzie i społeczeństwo 
  • Miejsca świata
  • Praca i edukacja 
  • Prawo i administracja 
  • Zakupy 
  1. Miejsca docelowe. Reklama moze sie pojawiac na wyselekcjonowanych kanałach YouTube na żądanie klienta.
  2. Remarketing. Przypomnienie o reklamie, które zachęca odbiorców do ponownego obejrzenia filmu, przejścia na kanał lub stronę reklamodawcy.

Etapy uruchamiania reklamy na YouTube

Nasz zespol specjalistow posiada ogromne doświadczenie i wiedzę w skutecznej emisji reklam na YouTube oraz w sieci partnerskiej Google. Nasza wiedza na temat możliwości targetowania różnych typów reklam pozwoliła nam z sukcesem zrealizować wiele kampanii wideo, które spełniają różnorodne cele marketingowe. Działamy skutecznie, kompetentnie i rzetelnie. Każdy z naszych klientów ma dostęp do szczegółowych i przejrzystych raportów, dzięki czemu możesz mieć pewność, że wydane koszty na kampanie reklamowa pracują na rozwój promowanego biznesu.

Kampanie reklamowe YouTube w ABii Media:

  1. Zebranie informacji o twoim produkcie i grupie docelowej, omówienie głównej strategii. 
  2. Opracowanie strategii marketingowej.
  3. Założenie indywidualnego konta reklamowego Google Ads, a także połączenie go z narzędziem Google Analytics
  4. Uruchamianie reklamy na YouTube 
  5. Przetestowanie pierwszej uruchomionej reklamy przy minimalnym ryzyku i wydatkach dla Twojego budżetu. Przeanalizujemy pierwsze reakcje publiczności, aby zrozumieć, że podążamy we właściwym kierunku.
  6. Optymalizacja kampanii reklamowej zwiększenie dochodów. Optymalizacja ma na celu lepsze wykorzystanie budżetu i szybsze osiągnięcie założonego celu.
  7. Raporty. Wszystkie wykonywane przez naszą agencje prace oraz statystyki dotyczące kampanii reklamowej youtube są prezentowane w przejrzysty i najprostszy dla klienta sposób za pomocą narzędzia Google Data Studio bądź eksportu danych kampanii reklamowej.
  8. Wsparcie techniczne.

YouTube to świetne miejsce do promowania twoich produktów lub usług!

Zastanawiasz się w jaki sposób zdobyć więcej klientów? Napisz do nas – wszystko zrobimy za ciebie. Nasz zespol specjalistow Google Ads na co dzień zajmuje się profesjonalną obsługą kampanii reklamowych Google Ads. Pomożemy Ci wybrać odpowiednie wideo, precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy docelowej, zoptymalizować kampanię reklamową do najlepszych wyników. Wykorzystujemy wiele rodzajów kampanii, pracujemy z klientami z różnych branż, śledzimy wszystkie nowości w możliwościach reklamowych, edukujemy, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem i zawsze staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania.

Czy uważasz, że YouTube nie sprawdzi się w Twojej branży? Może nadszedł czas, aby dowiedzieć się czegoś nowego? Przekonaj się już teraz o skuteczności naszych działań i ciesz się sukcesem swojej firmy.

Koszt reklamy na YouTube

Reklamy YouTube są zazwyczaj rozliczane na podstawie określonego kosztu za obejrzenie – CPV (Cost Per View). To, jak wysoki będzie koszt, zależy z jednej strony od wybranych metod kierowania kampanii i jakości filmu, a z drugiej strony od maksymalnej stawki CPV, jaka jest określona w systemie AdWords. Reklamodawca może przeznaczyć dowolny koszt na kampanię reklamową YouTube AdWords, co więcej – można ją ustalić, a następnie zmodyfikować w panelu Google Ads. Im większa kwota zostanie przekazana na reklamę, tym więcej użytkowników ją zobaczy. Podczas współpracy z naszą agencją, opłata za konfigurację i zarządzanie kampanią jest włączona do kosztów budżetu reklamowego.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy