Bazy Mailingowe

Wykorzystaj efektywność kanału mailing w swoich działaniach marketingowych za pomocą naszych baz mailingowych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w email marketingu, dlatego dokładnie wiemy, jak ważnym jest prawidłowe administrowanie baz. Ciągle aktualizujemy oraz uzupełniamy nasze bazy mailingowe danymi z wielokanałowych działań marketingowych takich jak mailing, display, sms/mms, telemarketing, push, native. Dzięki czemu docieramy do odpowiednich odbiorców w odpowiednim czasie, co przekłada się na wysokie wyniki z działań mailingowych na naszych bazach.

* Pola są wymagane.

Czy działania na bazach mailingowych są potrzebne
dla Twojego biznesu?

Mailing jest jedynym z niewielu kanałów marketingowych, który pozwoli Ci na bezpośrednią i osobistą komunikację z Twoim potencjalnym klientem. Jeżeli szukasz dobrej bazy mailingowej, aby dotrzeć z ofertą bądź komunikatem marketingowym do potencjalnych klientów – jesteś w dobrym miejscu. Dzięki naszej wysokiej jakości baz adresów email możesz się nie martwić o docieranie twojej kampanii email. Nasze usługi e-mail marketingu pomogły wielu naszym klientom, zbudować wizerunek, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż.

Bazy Mailingowe od ABi Media Holdings

Zbieramy, administrujemy oraz aktualizujemy bazy mailingowe od wielu lat. Nasz zespół specjalistów na bieżąco śledzi trendy email marketingu, dzięki czemu kampanie reklamowe, realizowane na naszych bazach osiągają dobre wyniki. Przeprowadzamy badania na naszych bazach mailingowych, które przedstawiamy na grupach roboczych IAB. Współpracując z nami przy bazach danych osiągniesz wysoką skuteczność z przeprowadzonych działań. Poniżej więcej informacji o naszych bazach danych.

Aktualne dane

Zapewniamy dokładną bazę danych i aktualizujemy ją każdego dnia z różnych źródeł, aby zachować jej dobrą docieralność. Nasza lista e-mail zawiera sporo zmiennych, na podstawie których targetujemy kampanie. Pomaga to uzyskać więcej konwersji w krótszym czasie.

Szeroki zasięg

Zbieramy nasze bazy danych z wielu źródeł, wykorzystując najnowsze narzędzia i strategie budowania list mailowych, aby uzyskać wysokiej jakości bazę danych. Jeśli potrzebujesz dużej bazy mailingowej – jesteśmy dobrym partnerem

Dotarcie do różnych segmentów

Dokładna baza mailingowa przyniesie więcej leadów do Twojego biznesu. Oferujemy kampanie emailowe do biznesu(B2B) oraz konsumenta(B2C), co pozwala dotrzeć do różnych segmentów z odpowiednio dobranym komunikatem marketingowym.

Dokładne targetowanie

Tworzymy oraz administrujemy bazy danych w oparciu o dokładne zmienne, które pozwalają nam dokładnie targetować kampanie reklamowe na naszych bazach. W przypadku biznesu B2B – oprócz standardowych zmiennych, takich jak nazwa firmy, branża, województwo posiadamy dane takie jak wielkość floty samochodowej, obroty, bądź liczba zatrudnionych pracowników. W przypadku konsumenta (B2C) – oprócz standardowych zminnych, takich jak imię, nazwisko, płeć, adres zamieszkania, mamy zmienne takie jak koniec ubezpieczenia bądź umowy telekomunikacyjnej. 

Wzbogacenie danych

Na bieżąco wzbogacamy nasze bazy o zainteresowania użytkowników, dopisujemy zmienne do naszej platformy na podstawie reagowania na kampanie reklamowe, dlatego oprócz danych demograficznych, nasze bazy mają możliwość targetowania kampanii na podstawie zachowania, co znacznie wpływa na wyniki kampanii reklamowych.

Elastyczne rozliczenie

Każda kampania reklamowa jest przez nas optymalizowana pod główny cel kampanii. Oprócz rozliczenia w FF/ CPM rozliczamy się w CPC, CPA, co daje więcej elastyczności przy planowaniu kampanii reklamowych. Za każdym razem indywidualnie wyceniamy każdą kampanię, żeby móc wygenerować najlepsze wyniki z kampanii.

Bezpieczna baza danych email

Przed wykorzystaniem baz dokładnie weryfikujemy wszystkie dane, żeby mieć pewność, że rekordy są aktualne, a podczas zbierania oraz administrowania baz spełniamy wszystkie wymogi RODO. Żeby każdy użytkownik czuł się bezpiecznie – za każdym razem przy wykorzystaniu rekordów z bazy informujemy o możliwości wypisania się, a także w razie pytań – kontaktu z naszym Inspektorem Danych Osobowych.

Jak można zbierać bazy e-mail?

Istnieje wiele metod zbierania adresów email do bazy danych. Jednym z najlepszych sposobów jest dodawanie dedykowanej strony docelowej lub innej funkcjonalności na Twojej stronie internetowej, gdzie osoby, które chciałyby otrzymywać dalsze informacje o Twoich produktach, promocjach itp. mogą wpisać swój adres e-mail. Możesz również zachęcić kontrahentów Twojej firmy na platformach mediów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook, do zapisania się na listę mailingową, kierując ich na swoją stronę internetową poprzez linki na tych stronach.

Listy mailingowe adresów e-mail można również zakupić. Chociaż te listy zazwyczaj nie mają tak atrakcyjnego współczynnika konwersji jak listy budowane organicznie, mogą być przydatne, jeśli są tak dobrane, aby zawierały adresy konsumentów, którzy prawdopodobnie będą zainteresowani produktami oferowanymi przez Twoją firmę. Zamiast zakupu listy mailingowej – zachęcamy do współpracy, posiadamy zweryfikowane bazy danych, które mają wysoką skuteczność przy realizacji kampanii reklamowych.

Oprócz tych wymienionych powyżej, są inne metody pozyskiwania adresów e-mail, takie jak:

  • Witryna opt-in landing page: Pozwala odwiedzającym na zapisanie się do otrzymywania e-maili od Twojej firmy, może znajdować się na jednej lub wielu stronach, może być tak zaprogramowana, aby wyskakiwała po z góry określonym czasie np. 6 sekund.
  • Konkursy i nagrody: Oferowanie nagród w celu zachęcenia osób do podania swoich danych e-mailowych jest również dobrym sposobem na szybkie zbudowanie bazy danych.
  • Media społecznościowe: Komunikacja w mediach społecznościowych, taka jak posty na Facebooku, zawierające linki do Twojej strony internetowej lub konkretnej strony docelowej, na której zainteresowane osoby mogą podać swoje dane e-mail.
  • Fizyczne zapisy: Jeśli Twoja firma jest obecna na rynku lub jeśli masz umowę partnerską z firmą, sprzedawca może rozdać arkusz zapisu lub poprosić klientów i potencjalnych klientów o ich adresy e-mail, aby być na bieżąco z nowymi produktami i ofertami.
  • Zakup list e-mailowych: Jest to zazwyczaj najdroższy sposób budowania bazy adresów email. Pozwala jednak na szybkie dodawanie użytkowników do listy w razie potrzeby. Jeśli wybierzesz tę drogę, należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:
    • Pozyskiwanie aktualnych emaili: Upewnij się, że każda zakupiona przez Ciebie lista email zawiera wysoki procent aktualnych, ważnych emaili.
    • Tematyczność: Im bardziej ukierunkowana lista, tym lepiej. Postaraj się pozyskać maile użytkowników, którzy wyrazili zainteresowanie typem produktów, które oferuje Twoja firma.
    • Opt-in e-maile: Listy skompilowane z konsumentów, którzy wyrazili zainteresowanie otrzymywaniem informacji powinny być używane zawsze, gdy jest to możliwe. Korzystanie z list non opt-in zwiększa szanse na bycie zgłoszonym jako spamer, nawet jeśli linki opt-out są oferowane w komunikacji e-mail marketingowej, co jest niezgodnym z RODO.

Po zebraniu wiadomości e-mail, trzeba będzie przechowywać je w bazie danych, co ułatwia ich wykorzystanie w kampaniach email marketingowych.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy