Reklama Tik Tok

Reklama na TikToku pozwala na zrealizowanie kreatywnej, oryginalnej, zapadającej się w pamięć kampanii reklamowej o szerokim zasięgu. Nie wiesz jak to zrobić? Nasz zespół media specjalistów w Warszawie cały czas panuje nad trendami i aktualnościami, jesteśmy zawsze na krok przed konkurencją i  z przyjemnością pomożemy Ci osiągnąć cel, jaki sobie postawiłeś.

Zapytaj o dedykowaną ofertę

* Pola są wymagane.

Kampanie reklamowe Google Ads czy Facebook Ads to doskonały sposób na dotarcie do wielu użytkowników. Ale jednak nie do wszystkich. TikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie, uwielbiana przede wszystkim przez młodych ludzi. Młode pokolenie chce tworzyć i bawić się wszystkimi możliwościami, jakie daje im internet. To właśnie oferuje TikTok – zabawę ze zdjęciami, filmami, muzyką i montażem filmików. Wiąże się to z nieograniczonymi możliwościami marketingowymi, czyli reklamowaniem swoich produktów do pokolenia Z i nie tylko!

W czym możemy pomóc?

Zaplanujemy, przygotujemy i uruchomimy Twoją kampanię reklamowa na TikToku tak, aby wygenerować najbardziej wartościowe konwersję, dzięki którym dotrzesz do milionów użytkowników i osiągniesz sukces.

Dlaczego powinieneś już teraz zainwestować w reklamę na TikToku?

  1. Łatwo jest określić grupę docelową. TikTok to aplikacja uwielbiana przede wszystkim przez młodych ludzi. To właśnie oni najczęściej pobierają tę aplikację i korzystają z niej niemal codziennie, często nawet kilka razy dziennie. Tak więc, jeśli produkt lub usługa jest skierowana do konkretnej grupy wiekowej, TikTok staje się naturalnym wyborem promocyjnym.
  2. Odejście młodych ludzi od Facebooka. Do tej pory Facebook był postrzegany jako potężny zasób reklamowy na platformach social media. Okazuje się jednak, że format, który oferuje Facebook, nie do końca jest zrozumiany młodym użytkownikom. Dlatego często młode użytkowniki decydują się na zamknięcie konta na FB lub mogą w ogóle go nie zakładać, wybierając bardziej atrakcyjne z ich perspektywy platformy, takie jak Tik Tok.
  3. Zdecydowanie niska cena na reklamę. Oferta reklamy na TikToku jest bardziej atrakcyjna cenowo, niż na takich platformach jak Instagram, Facebook czy Pinterest.
  4. Większy zasięg. Aplikacja jest dostępna w 150 krajach, co pozwala na dotarcie nawet do najbardziej odległych rynków.

Czym jest TikTok?

TikTok to platforma social media, która polega na zamieszczaniu krótkich, maksymalnie 15-sekundowych filmików. TikTok ma podobny schemat jak Snapchat oraz Facebook i Instagram. Różnica między tymi aplikacjami polega jednak na tym, że Facebook, Instagram stawia się na różnorodność treści oraz własne pomysły,a w TikToku  jest odwrotnie – tutaj tzw. trendy są kierowane i powtarzane przez użytkowników, więc nic nie trzeba wymyślać. Kreatorami są sami tiktokerzy, influencerzy, a także serwisy, marki lub sklepy.

Cel kampanii na TikTok

W naszej agencji w Warszawie realizujemy kampanię reklamową na TikTok na podstawie wybranego przez Twoją firmę celu:

  • Zasięg – pozwala na wyświetlanie reklam maksymalnej liczbie osób w grupie docelowej  i zwiększenie świadomości Twojej marki. 
  • Ruch – daje Ci możliwość kierowania użytkowników na wybraną stronę lub aplikację i pokazywania reklam osobom, które już korzystają z aplikacji.
  • Instalacja aplikacji – działania w ramach tego celu zachęcają do pobierania aplikacji.
  • Konwersja – pozwala na pozyskiwanie użytkowników gotowych do działań na twojej stronie takich jak rejestracja na stronie czy dokonanie zakupu.

Formaty reklamowe na TikTok

Brand Takeover 

Z tej formy reklamy może skorzystać tylko jeden reklamodawca dziennie. TikTok przez 24 godziny za każdym razem, gdy aplikacja zostanie otwarta przez użytkownika, będzie wyświetlał reklamę z twoja marką. Może to być obraz, który zajmuje cały ekran telefonu i jest wyświetlany przez 3 sekundy lub krótki, 3-5 sekundowy spot. 

In-Feed Video

Ten rodzaj reklamy polega na automatycznym odtwarzaniu 15-sekundowego pełnoekranowego filmu umieszczonego na stronie głównej aplikacji. Na pierwszy rzut oka spot ten nie różni się niczym od zwykłych filmów zamieszczanych przez użytkowników, można go polubić, skomentować i udostępnić.

Branded Hashtag Challenge

Umożliwia marce tworzenie własnych hashtagów. Popularne kampanie reklamowe z hashtagami na TikToku obejmują:

#tiktokindia

#tiktokmemes

#tiktokindonesia

#tiktokers

Branded Effects

Jest to niezwykle ciekawe i oryginalne rozwiązanie marketingowe. W ramach reklamy marka przekazuje użytkownikom filtry, naklejki i efekty specjalne, zachęcając w ten sposób do aktywności.

Współpraca z influencerami lub lokowanie produktu

Oprócz wyżej wymienionych formatów promocyjnych udostępnianych przez samą aplikację, ciekawą opcją promocji jest również współpraca z influencerami. TikTok, podobnie jak inne platformy społecznościowe, ma swoją grupę najpopularniejszych użytkowników, którzy mogą polecić konkretny produkt lub usługę. 

Współpraca c ABi Media w Warszawie: jak wygląda?

Reklamy na TikToku mogą być przygotowane w samej aplikacji lub dodane bezpośrednio z telefonu. Nasi eksperci pomogą Ci stworzyć odpowiednią reklamę, wykorzystując wiedzę i talent. Po zapoznaniu się z Twoją firmą, grupą docelową i konkretnym celem, jaki chcesz osiągnąć, zaproponujemy kampanię reklamową na TikToku opartą na skutecznych rozwiązaniach, które wiemy, że sprawdzą się u Ciebie najlepiej.

W jaki sposób możemy stworzyć reklamę na TikToku:

  1. wykorzystując gotowy szablon z grafiką i muzyką,
  2. przygotowując wideo z materiałami umieszczonymi na stronie internetowej
  3. pracując z kreatorem Smart Video (tworzy kompilację wcześniej przesłanych materiałów) lub Smart Video Soundtrack (dostosowuje muzykę do przesłanego gotowego filmu).

Kolejnym naszym krokiem jest uruchomienie i śledzenie konwersji z reklam. Naszym zadaniem jako agencji jest śledzenie reklam na bieżąco, analizujemy otrzymane dane – z czasem dodajemy lub usuwamy poszczególne kreacje reklamowe, przesuwamy budżety pomiędzy zestawami reklamowymi i wiele więcej.

Zalety z reklamy na TikToku

Reklama na TikToku zwiększa świadomość firmy, sprzedaje, angażuje i tworzy relacje z użytkownikami, ale także daje Ci przewagę nad konkurencją. O to korzyści płynące z reklamowania swojej marki na TikToku:

  • Zasięg – TikTok nie ogranicza twoich możliwości, możesz sprzedawać gdzie chcesz, dzięki temu, że zasięg może być lokalny i globalny
  • Pomiar skuteczności – Dzięki TikTok Pixel możemy monitorować wydajność kampanii i optymalizować wyświetlanie reklam
  • Dodawanie tagów – dzięki tagom, algorytm TikToka dopasuje reklamy do konktetnej grupy urzetkownikow
  • Targetowanie – mamy możliwość budowania bazy odbiorców na podstawie zachowań, zainteresowań, danych demograficznych, urządzeń, a także budowania niestandardowych grup odbiorców (np. na podstawie listy klientów)
  • Metody rozliczeń – TikTok udostępnia cztery metody rozliczeń kampanii i ewentualnie dwie opcje budżetu: dzienny i całkowity, więc to reklamodawca decyduje o formie płatności i jej naliczeniu
  • Miejsce docelowe – w zależności od formatu, reklamy pojawiają się w wybranej przestrzeni TikTok, tj. w kanałach TopBuzz, BuzzVideo, News Republic
  • Formaty i szablony – pozwalające na prezentowanie produktów (co sprawdza się szczególnie dobrze w przypadku e-commerce), organizowanie wydarzeń i reprezentowanie marki w dowolny sposób.

Mimo wielu korzyści płynących z reklamy na TikTok, nie należy zapominać, że jej odbiorcami są osoby młodego pokolenia. Dlatego, aby skutecznie realizować cele reklamowe, należy wziąć pod uwagę grupę docelową swojej marki i opracować promocję, która trafi w gusta młodych konsumentów.  Napisz do nas, a my wszystko zrobimy za Ciebie! 

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy