Microsoft Ads – Bing Ads

Jednym z najważniejszych aspektów marketingu cyfrowego jest reklama wyszukiwarkach. Bez reklamy żadna firma nie może przyciągnąć klientów, a bez klientów nie może dokonać sprzedaży. Oznacza to, że marketing staje się silnym fundamentem dla wszystkich firm internetowych. Jednak większość osób korzysta z Google Ads, która dominuje w wyszukiwarce, jako preferowanej platformy reklamowej. Po drugie, reklamy Bing są zdecydowanie najbardziej rozpowszechnioną platformą na liście. Dodatkowo warto wspomnieć, że Bing ma 18% udziału w rynku, choć odsetek ten zmienia się w zależności od rynku. Można więc powiedzieć, że reklama Bing ma szansę na dotarcie do twojej grupy docelowej!

* Pola są wymagane.

Co to jest Pay-Per-Click (PPC)?

Najpopularniejszym modelem reklamy cyfrowej jest pay-per-click. Głównym celem jest zwiększenie ruchu na stronie. Marki będą musiały konkurować w aukcjach internetowych o miejsca docelowe reklam, ponieważ na stronach internetowych i w wyszukiwarkach jest ograniczona ilość miejsca reklamowego. To Ty decydujesz, ile chcesz wydać na kliknięcia reklam po ustaleniu budżetu reklamowego. Dlatego płacisz za kliknięcie. Na przykład, ponieważ Twoja firma sprzedaje churros, licytujesz słowo kluczowe “churro”. Wybór kwoty oferty należy do Ciebie. Następnie bierzesz udział w aukcjach internetowych, aby konkurować z innymi licytantami o słowo “churro”. Ostatecznie wygrywa osoba, która zaoferuje najwyższą cenę, która otrzymuje pierwsze miejsce. Pozycja reklamy zależy od następujących zmiennych:

  • Trafność: jak blisko reklamy i strony docelowej są wyrównane z wyszukiwanymi hasłami
  • Jak Twoja oferta wypada w porównaniu ze stawkami konkurencji w aukcji reklam online
  • Historyczna skuteczność reklam i współczynnik klikalności (CTR)

Twoje szanse na “wygraną” najwyższą pozycję reklamy będą określane przez kombinację tych elementów.

Należy pamiętać, że nie ma z góry określonego kosztu PPC. Zależy to od branży, sezonowości (np. okresu świątecznego), trendów (takich jak COVID-19), konkurencji lokalnych słów kluczowych i cyklu życia klienta.

Czym są reklamy Bing Ads?

Wyszukiwarki Yahoo, Bing i AOL firmy Microsoft służą jako podstawa platformy reklamowej Bing. Dlatego za każdym razem, gdy prowadzisz kampanię reklamową Bing, Twoje treści są jednocześnie udostępniane we wszystkich trzech tych witrynach. Z przyjemnością dowiesz się, że sieć Microsoft obsługuje ponad 5 miliardów zapytań każdego miesiąca. Informacje te pokazują, jak bardzo lubiana jest platforma reklamowa Bing PPC.

Pod względem funkcjonalności Bing PPC jest zasadniczo identyczny z reklamami Google. Zasadniczo licytujesz słowa kluczowe w zależności od natężenia ruchu, który otrzymują, Twoja reklama pojawia się podczas wyszukiwania tej frazy, a następnie płacisz Bing za każdym razem, gdy użytkownik kliknie Twoje reklamy.

Dlaczego warto korzystać z Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)?

Bardzo skutecznym rozwiązaniem reklamowym typu pay-per-click (PPC) dla firm jest Microsoft Advertising.

Tak, Google kontroluje 84% rynku wyszukiwań na całym świecie, ale wyszukiwarka Microsoftu zajmuje drugie miejsce z 9%. Chociaż ta rozbieżność może wydawać się znaczna, Bing jest używany przez sporą liczbę użytkowników – dokładnie ponad 1 miliard unikalnych wizyt każdego miesiąca.

Usługa Bing może być idealna dla Ciebie, jeśli kierujesz reklamy do użytkowników komputerów PC. Dane Microsoft Search Network pokazują, że platformy mają 653 miliony unikalnych użytkowników komputerów PC i 14,7 miliarda zapytań miesięcznie.

Musisz jednak wziąć pod uwagę różne kryteria oprócz wielkości grupy odbiorców.

Jakie są na przykład różnice w koszcie kliknięcia (CPC) lub współczynniku klikalności (CTR) każdej platformy? Czy Bing Ads może wykonywać zadania, których Google Ads nie może (wskazówka: odpowiedź brzmi “tak” i nieoczekiwanie dotyczy LinkedIn)? Jakie dalsze korzyści zapewnia Microsoft Advertising? Poniżej znajdziesz kilka odpowiedzi.

Poznaj Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)

Pomimo tego, że Bing Ads jest postrzegany przez wielu jako niedoceniany młodszy brat wyszukiwarek, wciąż ma wiele do zaoferowania.

Z około 100 miliardami zapytań każdego miesiąca, Google jest bez wątpienia najczęściej używaną wyszukiwarką. Bing jest drugim najczęściej używanym, z ponad 1 miliardem wizyt miesięcznie.

Pomimo znacznej rozbieżności, miliard wizyt nie powinien być dyskontowany. Bing ma 36,97% udziału w rynku dla amerykańskich użytkowników konsol, według Microsoftu.

Microsoft zarządza Bing Ads, które korzystają z trzech wyszukiwarek oferowanych przez firmę: Bing, Yahoo i AOL. (Microsoft Advertising zastąpił Bing Ads jako nazwę firmy w 2019 roku. Jednak nadal używają pseudonimu “Bing Ads” w języku potocznym, więc użyjemy tego terminu tutaj.)

Twoje reklamy będą wyświetlane we wszystkich trzech wyszukiwarkach podczas prowadzenia kampanii w usłudze Bing, poszerzając grono odbiorców, do których możesz dotrzeć.

Bing, podobnie jak Google, może pomóc w tworzeniu programów typu pay-per-click, które mogą zlokalizować odpowiednich użytkowników, zwiększyć rozpoznawalność marki i zwiększyć liczbę konwersji. Ponadto w usłudze Bing dostępnych jest wiele różnych formatów reklam, takich jak:

Podobnie jak w Google, zasoby wymagane w kampanii będą się zmieniać w zależności od wybranego stylu reklamy. Ale po wybraniu stylu reklamy i zebraniu materiałów wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć kampanię, to budżet i konto Bing Ads.

Zalety Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)

Dlaczego warto skorzystać z promocji w wyszukiwarce Bing?

Wyszukiwarka pozyskuje nowych użytkówników

Bing rozwija się w zadziwiającym tempie, podczas gdy udział Google w rynku naprawdę spada. Ostatnio Bing wprowadził AI do swojej wyszukiwarki, dzięki czemu wiele pozyskał wiele nowych użytkowników.

Konkurencja jest mniejsza

Konkurencja jest znacznie niższa, ponieważ wciąż jest znacznie mniej firm reklamujących się w Bing niż w Google.

Więcej klików w mniejszej cenie

Sprzedaż w Bing kosztuje również mniej, ponieważ konkurencja jest mniejsza. Chociaż trudno jest dokładnie określić, o ile tańszy jest Bing, wydaje się, że jest znacznie tańszy dla większej liczby zapytań. Według użytkowników średni koszt kliknięcia spadł o około 35%. Ponadto łatwiej jest zająć wysoką pozycję w wynikach.

Większa kontrola

Zezwolenie na wyświetlanie różnych kampanii w różnych strefach czasowych lub językach na poziomie grupy reklam znacznie upraszcza i uelastycznia planowanie reklam. Mówiąc najprościej, restrukturyzacja kampanii reklamowych może zaoszczędzić mnóstwo czasu i kłopotów.

Większa przezroczystość

Dzięki reklamom partnerów w płatnych wynikach wyszukiwania (reklamom w usłudze Bing u zewnętrznych podmiotów stowarzyszonych) usługa Bing umożliwia firmom sprawdzenie, którzy partnerzy w sieci wyszukiwania kierują ruch do witryny użytkownika. Ponadto ich raportowanie pozwala zidentyfikować nieproduktywne lub nieodpowiednie partnerstwa wyszukiwania. Wszystko, co chcesz usunąć, możesz.

Więcej opcji targetowania demograficznego

Bing umożliwia bardziej precyzyjne filtrowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce. Możesz też dostosować stawki na podstawie lokalizacji, płci lub wieku.

Typy reklam Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)

Fakt, że Bing Ads daje użytkownikom reklam bardziej spersonalizowaną opcję, jest jedną z jego głównych zalet. Poniżej przedstawiono kilka typów reklam, które udostępniają , oraz ich funkcjonowanie.

  1. Rozszerzone reklamy tekstowe
  2. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce
  3. Reklamy produktów
  4. Reklamy odbiorców
  5. Inteligentne reklamy w wyszukiwarce
  6. Reklamy zachęcające do instalacji aplikacji
  7. Elastyczne reklamy w wyszukiwarce

Plusy Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)

Więcej wyszukiwarek

W porównaniu z Google, Bing dociera do większej liczby użytkowników komputerów stacjonarnych i starszych, zamożniejszych populacji. AOL i Yahoo są również własnością Bing , dlatego reklamy Bing będą również pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

Precyzyjne targetowanie

Jeśli chodzi o wiek, urządzenie, płeć, porę dnia, dzień tygodnia, profile LinkedIn, słowa kluczowe i wiele innych czynników, Bing oferuje niezwykle precyzyjne kierowanie. Umożliwiają one kierowanie, które jest bardziej precyzyjne niż niektóre opcje Google Ads.

Import z Google Ads

Istniejące kampanie Google Ads można importować do Microsoft Ads dawniej Bing. Bing ułatwia przenoszenie kampanii reklamowych zamiast rozpoczynania ich od zera, ponieważ wie, że więcej firm korzysta lub zaczęło od Google Ads.

Czy Microsoft Ads(Bing Ads) jest lepszy od Google Ads?

Ludzie uważają, że Bing Ads nie jest dobrą alternatywą, ponieważ wierzą, że Google ma znacznie szerszą publiczność. Należy jednak pamiętać, że nie każdy ma dostęp do stron internetowych takich jak Google.

Fakt, że Bing Ads oferuje niższy koszt kliknięcia niż kampanie reklamowe Google, jest również kluczowy do zrozumienia. Do tego dochodzi aspekt zmniejszonej konkurencji.

I choć mogłoby się wydawać, że większość ludzi korzysta z Google, statystyki pokazują, że tak nie jest. Liczby te wskazują, że Yahoo otrzymuje więcej sponsorowanych trafień w wyszukiwarce, podczas gdy Bing Ads wykazał ogromny wzrost. Kliknięcia płatnych wyszukiwarek Google nieco spadły. W branżach wyszukiwania dla handlu detalicznego i usług finansowych reklamy Bing często mają wyższy CTR.

W rzeczywistości większość marketerów cyfrowych koncentruje się na korzystaniu z sieci reklamowej Google. Jednak ignorowanie Bing Ads jest błędem, który sprytni marketerzy rzadko popełniają, zwłaszcza biorąc pod uwagę znaczące korzyści, jakie zapewnia. Jako marka powinieneś skoncentrować się na obu sieciach reklamowych, ponieważ zwiększy to zwrot z inwestycji. Biorąc pod uwagę, jak proste jest uruchamianie, administrowanie i integrowanie Bing Ads, radzimy spróbować. To nie będzie bezcelowe działanie.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy