Prowadzenie
Social Media

Nie masz konta firmowego? Nadszedł czas, aby to zmienić! Coraz więcej osób aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Szkoda by było przegapić taką okazję i nie zacząć prowadzić konta na jednym z portali społecznościowych. Nie wiesz jak zacząć? Nie martw się, możemy Ci pomóc! Nasza agencja w Warszawie zajmuje się prowadzeniem profili w social media od zera. Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze profilu, stworzymy go i krok po kroku zbudujemy pozycję Twojej firmy w sieci.

* Pola są wymagane.

Prowadzenie Social Mediów: korzyści

  • Zwiększenie sprzedaży swoich produktów
  • Pozyskiwanie klientów
  • Budowa wizerunku firmy
  • Pozyskiwanie klientów, partnerów biznesowych lub ambasadorów marki
  • Nawiązywanie trwałych relacji z przyszłymi i obecnymi klientami
  • Możliwość dokładnej segmentacji grupy docelowej
  • Szeroki wybór formatów reklamowych i płatnych promocji

Co możemy dla Ciebie zrobić? 

Użytkownicy Facebooka są bardzo aktywni, jeśli tylko postaramy się ich zaangażować. Co zatem powinien zawierać dobry i ciekawy post? 

Przede wszystkim wiele zależy od grafiki i przygotowanej treści. Nasza agencja w Warszawie współpracuje z profesjonalistami, którzy z łatwością zrealizują wszystkie Twoje pomysły, aby osiągnąć postawiony cel.

Nasze działania opierają się na tym, czego potrzebujesz. 

  1. Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie? Skupiamy się na postach, które linkują do produktów, usług lub informacji na stronie. 
  2. Czy zależy Ci na zwiększeniu zaangażowania? Nie ma problemu, zajmiemy się tym. Facebook jest również idealnym narzędziem na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem
  3. Zajmujemy się również tworzeniem targetowanych kampanii reklamowych. Możemy stworzyć dla Twojej firmy kampanie reklamowe na jedną lub kilka platform social media (takich jak Facebook, Instagram, i LinkedIn), dbając o nie zarówno na strategicznie, jak i na poziomie szczegółów, konkretnych działań związanych z kampanią w social media. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz sklep internetowy z ubraniami, restaurację, czy firmę budowlaną. Dzięki możliwościom, jakie dają nam działania interaktywne w mediach społecznościowych, jesteśmy w stanie zaplanować i zrealizować kampanie reklamowe o wysokiej skuteczności, które przełożą się na efekt dla Twojej firmy.

Działamy w Warszawie

Dowiedz się, jakie kroki podejmujemy, aby przygotować skuteczną komunikację w mediach społecznościowych:

Nawiązywanie relacji z użytkownikami

Istotą marketingu w mediach społecznościowych jest nawiązywanie relacji z użytkownikami. Aby relacja była skuteczna, musi być oparta na autentycznym przekazie i podobnych wartościach. Przygotujemy strategię publikacji postów, które będą zawierały informacje o Twojej firmie, produktach i usługach, a jednocześnie będą interesujące dla Twoich potencjalnych klientów.

Cel

Media społecznościowe są ważnym kanałem pozyskiwania klientów. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez budowanie wizerunku Twojej firmy poprzez skuteczną komunikację i zamieszczanie wartościowych treści. 

Grupa docelowa

Określamy grupę docelową, analizujemy ofertę, oceniamy, co już zostało zrobione w mediach społecznościowych i zawężamy obszar tematyczny. Określamy również, na co najbardziej trzeba zwrócić uwagę i w jakim obszarze budowa wizerunku będzie najbardziej potrzebna, aby zrealizować wybrany cel. Na tej podstawie wybieramy kanały social media.

Budowa wizerunku

Tworzymy ciekawe treści związane z Twoją działalnością, a następnie promujemy je w formie interesujących postów w mediach społecznościowych – zdjęć, infografik, krótkich filmików.

Budowa zaangażowania

Angażujemy użytkowników i nawiązujemy z nimi kontakt. Zachęcamy ich do odwiedzenia strony internetowej oraz sklepu stacjonarnego lub punktu usługowego. Wypowiadamy się w Twoim imieniu w grupach tematycznych i w postach branżowych, budując nie tylko relację, ale i wizerunek firmy.

Feedback oraz Zarządzanie opiniami

Monitorujemy reakcje użytkowników – komentarze, opinie, udostępnienia – i włączamy się do dyskusji. Z wyprzedzeniem opracowujemy strategię na wypadek negatywnych opinii. Zbieramy pozytywne opinie od Twoich klientów i publikujemy na stronie.

Optymalizacja działań

Sprawdzanie skuteczności działań i dostosowywanie strategii do potrzeb i zainteresowań użytkowników, wciąż podążając za najważniejszym celem: sprzedażą.

Portale społecznościowe

Jako agencja oferujemy założenie i prowadzenie od początku profilu firmowego w mediach społecznościowych oraz tworzenie treści w serwisach takich jak:

  1. Facebook – najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, którego pozycja nie słabnie, a ogromny zasięg pozwala na budowanie wizerunku marki, stały kontakt z klientami oraz, dzięki działaniom reklamowym, zwiększenie zainteresowania i zaangażowanie potencjalnych klientów.
  2. Instagram – portal pozwala na komunikację wizualną, za pomocą zdjęć, filmów i relacji na żywo. Dobrze przygotowane treści oraz grafika wzbudzą zainteresowanie klienta i pomagą zatrzymać go na stronie.  
  3. LinkedIn – LinkedIn to serwis biznesowy, który pomoże Ci znaleźć klientów, partnerów biznesowych, pracowników.  Dzięki unikalnym funkcjom, LinkedIn pozwala precyzyjnie kierować reklamy tylko osobom spełniającym określone kryteria – dzięki czemu jest to świetne narzędzie do generowania leadów B2B..
  4. Pinterest – Serwis ten pozwala użytkownikom na wyszukiwanie produktów, pomysłów i inspiracji, dlatego tak chętnie korzystają z niej sklepy internetowe, agencji, restauracji, salony kosmetyczne, które właśnie tutaj znajdują swoich klientów.
  5. Twitter – Twitter jest serwisem społecznościowym, który umożliwia użytkownikom mikroblogowanie, czyli zamieszczanie krótkich wiadomości tekstowych, udostępnianie ich w serwisie i komentowanie wpisów innych użytkowników. Należy jednak pamiętać, że treść postów musi być przyciągająca, głównie ze względu na limit znaków. Komunikacja w czasie rzeczywistym prowadzi do wzrostu zaangażowania użytkowników.

Prowadzenie Social Mediów: dlaczego warto? 

Dotarcie do właściwej grupy docelowej

Możliwości targetowania w mediach społecznościowych są ogromne. Oczywiście, targetowanie poprzez działania reklamowe daje więcej możliwości i jest dużo łatwiej wzbudzić zainteresowanie u odbiorców, ale nie zapomnimy również o treściach, o komunikacji, konkursach, dzięki dobrze przygotowanym treściom, możemy zatrzymać klienta na dłużej na naszej stronie. 

Social Media to jedna z najlepszych komunikacji z klientami

Każdy kanał social media pozwala komunikować się bezpośrednio pod postami. Również klienci mogą napisać do Ciebie na Messengerze, w Instagramie, dzięki czemu mają szansę otrzymać odpowiedź znacznie szybciej niż wysyłając maila do firmy.

Budowanie zaangażowania wokół marki

Kanały social media pozwalają na zaangażowanie, zarówno poprzez odpowiedzi na publikacje i możliwość wyrażania opinii, jak i np. poprzez konkursy bezpośrednio na stronach firmowych. 

Wsparcie sprzedaży

Media społecznościowe to obecnie bardzo dobry sposób na zwiększenie sprzedaży, bo coraz więcej  potencjalnych klientów poszukuje informacji o produkcie lub usłudze właśnie w mediach społecznościowych. Jeśli sprzedajesz swoje produkty i usługi, warto połączyć sklep internetowy z kanałem takim jak Facebook czy Instagram. 

Zmniejszenie dystansu z odbiorcą

Jedną z kluczowych ról, jakie media społecznościowe odgrywają w dzisiejszym społeczeństwie, jest zmniejszenie dystansu między firmą a klientem. To już nie jest gigantyczna korporacja, w której nie wiadomo, kto jest kim. Media społecznościowe pozwalają na bezpośrednią komunikację z wybranymi osobami, a nawet przedstawicielami zarządu. 

Prowadzenie Social Mediów przez agencje
ABi Media w Warszawie

Nie masz czasu, wiedzy, aby samodzielnie prowadzić firmowe konta? Nasza agencja w warszawie wszystko zaplanuje, przygotuje i uruchomie tak, aby wygenerować najwyższe i najbardziej wartościowe konwersję, dzięki którym dotrzesz do milionów użytkowników i osiągniesz sukces.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy