Reklama Twitter
Chcesz zwiększyć zasięg swojej strony internetowej? Chcesz wypromować swoją markę? Czy chcesz dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców?
Twitter jest serwisem społecznościowym, który umożliwia użytkownikom mikroblogowanie, czyli zamieszczanie krótkich wiadomości tekstowych, udostępnianie ich w serwisie i komentowanie wpisów innych użytkowników. Twitter jest używany przez wiele osób publicznych i jest bardzo popularny wśród elit.
Twitter nie jest najpopularniejszym serwisem w Polsce, ale jego znaczenie rośnie z roku na rok. Reklama na Twitterze pozwala dotrzeć do wartościowych odbiorców, realizując cele biznesowe firmy.
Co zyskasz dzięki skutecznej reklamie na Twitterze?
Treści publikowane na Twitterze pozwalają dotrzeć do dużej grupy odbiorców. A dzięki temu że my optymalizujemy budżety, tworzymy i testujemy różne typy kreacji, zmieniamy targetowanie – wszystko po to, aby inwestycje w reklamy na Twitterze były dla naszych klientów jak najbardziej opłacalne, zyskasz:
- Zbudujesz silną i zaangażowaną społeczność wokół swojej marki
- zdobędziesz nowe kontakty biznesowe
- zwiększysz liczbę obserwujących
- zachęcisz użytkowników do pobierania Twojej aplikacji
- zwiększysz sprzedaż produktów i usług
- zwiększysz widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych
Rodzaje reklam na Twitterze
Zastanawiasz się, czy Twitter to odpowiednie miejsce do promowania Twojej marki? Twitter oferuje 3 rodzaje reklam, które różnią się celem. Należą do nich:
- Promoted Account (promowanie konta) – Ten rodzaj reklamy pozwala na przyciągnięcie nowych użytkowników, którzy jeszcze nie założyli konta. Po aktywacji reklama jest widoczna na stronie głównej, stronie profilowej oraz w wynikach wyszukiwania w sekcji “Warci obserwowania”.
- Promoted Tweets (promowane Tweety) – Korzystanie z tej opcji reklamowej pozwala na zwiększenie zasięgu pojedynczego postu i dotarcie do szerszej grupy docelowej. Promowane posty są widoczne w kilku miejscach w serwisie: na stronie głównej, w profilu firmy oraz w wynikach wyszukiwania.
- Promoted Trends (Promowane Trendy) – Ta opcja pozwala na promowanie określonych tematów i hashtagów, które są ważną częścią Twojego wpisu na Twitterze. Promowane trendy mogą być wyświetlane w dwóch sekcjach serwisu: na stronie głównej i w sekcji Trendy.
Profil na twitterze różni się od innych portali społecznościowych, ponieważ jest mocno ograniczona liczba znaków w poście do 140. Sam portal polega na dodawaniu krótkich informacji oraz haseł reklamowych. Dobrze napisane posty i odpowiednio poprowadzony profil firmowy na twitterze, mogą okazać się kolejną ważną formą marketingu i sposobem na zdobycie nowych klientów. W ABi Media w Warszawie oferujemy pełen zakres usług obejmujący wdrożenie, uruchomienie, optymalizację oraz raportowanie wyników Twoich reklam.
Działamy w Warszawie
- Zaczynamy od rejestracji konta firmowego.
- Następnym krokiem określamy cel i tematykę kampanii: świadomość (cel: zasięg); zainteresowanie (cele: wyświetlenia wideo, przekierowanie na stronę, zaangażowanie użytkowników lub pozyskiwanie nowych obserwujących); konwersja (przekonanie użytkownika do określonej akcji, np. zapis na listę mailową lub zakup).
- Trzecim krokiem jest zaplanowanie budżetu i czasu trwania kampanii – na tej podstawie przygotowujemy timeline, a po przeanalizowaniu potrzeb marki określamy grupy docelowe. Dla każdej kampanii tworzymy zestawy reklam oraz indywidualne kreacje reklam.
- Kolejnym etapem jest wybranie grupy docelowej, której wyświetli się reklama na Twitterze.
- Ostatnim etapem jest uruchomienie reklamy na Twitterze, ale nie poprzestajemy na samym uruchomieniu kampanii, ponieważ kluczem do sukcesu i zadowalających wyników jest odpowiednia optymalizacja. Analizujemy otrzymane dane – z czasem dodajemy lub usuwamy poszczególne kreacje reklamowe, przesuwamy budżety pomiędzy zestawami reklamowymi i wiele więcej.
Korzyści z reklamy na Twitterze
Targetowanie – Twitter udostępnia precyzyjne narzędzia targetowania, aby umożliwić dotarcie do jak największej potencjalnie zainteresowanej grupy odbiorców (język, płeć, zainteresowania, słowa kluczowe, urządzenia, publiczność, lokalizacja).
Niski koszt – reklama na Twitterze ma jedną z najniższych stawek CPC w porównaniu z innymi platformami. Zastanawia się czy warto reklamować się na Twitterze? Pewnie, że tak!
Jeden rodzaj konta – Twitter nie rozróżnia konta biznesowego i osobistego. Dzięki temu szybko uruchamia reklamy i nie wymaga dużego wysiłku w przygotowaniu profilu.
Płać za efekt – Twitter oferuje reklamodawcom możliwość płacenia za efekt (zainstalowanie aplikacji, polubienie profilu, kliknięcie w reklamę).
Kierowanie na słowa kluczowe – Twitter Ads pozwala na kierowanie reklam do osób, które używają konkretnych słów lub hashtagów w swoich wypowiedziach, zapewniając dotarcie do osób zainteresowanych tematem.
Niszowa Platforma Reklamowa – Pomimo dużego zasięgu usługi i wielomilionowej społeczności, Twitter nie jest główną platformą reklamową dla firm. Jest to obszar, w którym możesz zaistnieć i zdobyć przewagę nad konkurencją, uzupełniając swoją komunikację marketingową w innych sieciach społecznościowych.
Dlaczego warto wybrać ABi Media w Warszawie?
- Mamy duże doświadczenie w budowaniu świadomości marki. Zrealizowaliśmy już ponad 100 projektów z zakresu e-marketingu i e-commerce.
- Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Wszechstronność to nasza mocna strona – prowadzimy profile w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest), pozycjonujemy firmy w wyszukiwarkach, prowadzimy kampanie Google ads, testujemy użyteczność stron internetowych, tworzymy rozwiązania e-commerce.
- Reklamę w mediach społecznościowych obsługujemy kompleksowo, pracując na narzędziach udostępnianych przez kanały social media (np. Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads). Tworzymy treści, poznajemy odbiorców reklam i badamy rynek.
- Stale monitorujemy trendy i oczekiwania konsumentów, a specjaliści od projektowania i zarządzania kampaniami współpracują z grafikami i twórcami treści.
- Gwarantujemy klientom stały kontakt z indywidualnym opiekunem projektu,który czuwa nad przebiegiem zadań, koordynując pracę specjalistów.