Biznesowe Bazy Danych B2B – Mailingi, Call Center, SMS/MMS
Pozyskuj nowych klientów, generuj sprzedaż oraz buduj świadomości świadomość swojej marki za pomocą naszej biznesowej bazy danych. Docieraj do odbiorców w oparciu o dokładne dane mailingowej bazy B2B, wzbogacone o zachowania użytkowników.
Korzyści wynikające z korzystania
z bazy e-mail B2B dla biznesu:
Jesteśmy wiarygodnym dostawcą
biznesowych (B2B) baz danych:
Zaufane pozyskiwanie
przy otrzymaniu nowego rekordu za każdym razem przechodzimy przez dokładny proces analizy danych, w którym setki i tysiące zmiennych są dokładnie badane, aby zweryfikować wszystkie dane albo wzbogacić rekord o dodatkowe zmienne. Do weryfikacji bazy wykorzystujemy własne dane oraz dane od godnych zaufania dostawców zewnętrznych.
Aktualizacja danych
aby nasze dane były zbliżone do danych w czasie rzeczywistym, staramy się utrzymać je w jak największym stopniu aktualne. Co 14 dni uruchamiamy procedurę odświeżania danych z algorytmami ML, które utrzymują aktualność mailingowych danych biznesowych. Dodatkowo wzbogacamy dane na podstawie zrealizowanych kampanii, dopisujemy takie zmienne jak zaangażowanie z kampaniami, co pozwala nam na dokładniejsze docieranie z kampaniami reklamowymi.
Czyszczenie danych
regularnie czyścimy nasze dane, aby dostarczyć informacje, które są gotowe do użycia w kampaniach mailingowych, call center czy sms/mms. Używając naszych algorytmów ML, pobieramy informacje firmy z danych zewnętrznych, które weryfikujemy z naszymi danymi
Marketing wielokanałowy na bazach biznesowych
Przy realizacji kampanii reklamowych, na przykład, email marketingowych – nie każdy otworzy Twojego maila. Na podstawie naszych ostatnich badań średni współczynnik otwarć dla wiadomości e-mail wynosi około 2 do 15 procent, a współczynnik kliknięć około 1 do 6 procent. Co więc dzieje się z 85-98% osób, które nie otwierają Twoich emaili lub 94-99%, które nie podejmują żadnych działań po ich otwarciu?
Aby wycisnąć każdą wartość z kampanii mailingowych, realizujemy kampanie remarketingowe do tych samych odbiorców w wielu kanałach online, takich jak Display, Push, SMS/MMS, bądź Call Center. Wykorzystanie marketingu wielokanałowego zezwala na uzyskanie wysokiego ROI z kampanii reklamowych. Optymalizujemy kampanie reklamowe, realizowane na naszych bazach B2B w sposób, który pozwala naszym klientom nie tylko budować świadomość, ale generować leady bądź sprzedaż.
Nasze listy biznesowe zawierają pełne informacje o potencjalnych odbiorcach, a nie tylko ich adresy e-mail. Wśród innych zmiennych, są także ich adresy pocztowe, numer telefonu, bądź dopisany anonimowy ID, który zezwala na retargeting odbiorców w innych kanałach marketingowych.
Wysyłanie bezpośredniej korespondencji pocztowe, realizacja kampanii Push, Display, Call Center, SMS/ MMS choć jest dodatkowym krokiem, może być bardzo skuteczne w dotarciu do potencjalnych klientów za pomocą innego kanału.