Reklama w TV
Smart TV / Connected TV

Wykorzystaj moc reklam w telewizji – Connected TV (Smart TV), aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Kieruj reklamy do określonych grup demograficznych, geolokalizacji i zainteresowań, aby mieć pewność, że Twój przekaz dotrze do właściwych odbiorców. Wykorzystaj rosnący trend konsumpcji Connected TV do skutecznej strategii reklamowej. Wykorzystaj w pełni tę cyfrową ścieżkę marketingową, aby przyciągnąć widzów i zwiększyć świadomość marki. Reklamy audio Connected TV oferują dynamiczną platformę dla marek, która pozwala im rozwijać się w ewoluującym świecie reklamy cyfrowej.

Skontaktuj się z nami, aby otryzmać dedykowaną ofertę

* Pola są wymagane.

Reklamuj się w Telewizji, niezależnie od budżetu

Osiągnij sukces w reklamie telewizyjnej bez rozbijania banku. Dzięki doświadczeniu naszej agencji Twoja marka może wykorzystać moc reklamy Connected TV/Smart TV nawet przy mniejszym budżecie. Uzyskaj dostęp do głównych serwisów streamingowych i sieci telewizyjnych, dzięki czemu Twój przekaz dotrze do szerokiego grona zaangażowanych odbiorców. Nasz profesjonalny zespół stworzy strategiczną kampanię dostosowaną do Twojego budżetu, maksymalizując widoczność i wpływ Twojej marki. Nie przegap rewolucji w reklamie telewizyjnej; pozwól nam połączyć Twoją markę z widzami na polskich platformach Connected TV i Smart TV. Napisz do nas, żeby dowiedzieć się więcej.

Czy jest Connected TV/ Smart TV?

Użytkownicy korzystają z podłączonych telewizorów (CTV), gdy oglądają multimedia na urządzeniach z dostępem do Internetu i nowoczesnymi interfejsami, takich jak konsole do gier, urządzenia do przesyłania strumieniowego i telewizory Smart TV. Obecnie konsumenci coraz częściej korzystają ze źródeł innych niż standardowa telewizja kablowa lub satelitarna.

Zalety reklam w telewizji Smart TV/Connected TV

Dokładne Targetowanie

Wysyłanie reklam do konkretnych odbiorców zgodnie z ich zainteresowaniami, wzorcami oglądania cyfrowego i danymi demograficznymi. W odróżnieniu od typowej reklamy telewizyjnej, pozwala to skierować budżety reklamowe z dokładnym dotarciem.

Opłacalność

Dzięki rozszerzonym możliwościom targetowania reklamy CTV i OTT pomagają dotrzeć do odbiorców telewizyjnych po niższych kosztach.

Mierzenie

Connected TV jest mierzalny, a więc możesz przeanalizować skuteczność swoich reklam i opierać swoje decyzje na danych dotyczących zasięgu odbiorców, częstotliwości i strategii kampanii.

Wszechstronność

Możliwość dostosowania umiejscowienia i czasu wyświetlania reklam do różnych urządzeń i platform. Oprócz optymalizacji zasięgu twojej kampanii, możesz dotzec do tych samych użytkowników w innym kanale za pomocą remarketingu.

Zwiększenie oglądalności

Dzięki reklamowaniu się na Connected TV, możesz dotrzeć do wielu widzów na telewizorach, włączając te, które korzystają ze zwykłem telewizji bądź satelitarnej, oraz do tyhc, którzy zrezygnowali z oglądania telewizji tradycyjnej.

Niski próg wejścia

Możemy pomóc Twojej marce skorzystać z reklamy Connected TV/Smart TV nawet przy ograniczonym budżecie. Wejdź na główne platformy streamingowe i sieci telewizyjne, aby dotrzeć do dużej, zaangażowanej publiczności. Nasi eksperci stworzą przyjazną dla budżetu strategię zwiększania świadomości marki. Dołącz do rewolucji w reklamie telewizyjnej, łącząc swoją firmę z polskimi użytkownikami Connected TV i Smart TV.

Gdzie pojawiają się reklamy telewizji Connected TV?

Telewizory Smart TV i inne podłączone urządzenia zapewniają dostęp do płatnych i bezpłatnych sieci streamingowych i aplikacji, które wyświetlają połączone reklamy telewizyjne. TVN, TVP, YouTube to przykłady dobrze znanych sieci i aplikacji. Tymczasem Smart TV i inne urządzenia OTT są praktycznie stałym elementem każdego domu.

Reklamy są obecnie dostępne we wszystkich głównych usługach streamingowych, w tym Player, TVP VOD, YouTube oraz innych. Badania wykazały, że użytkownicy treści strumieniowych, którzy są świadomi budżetu – i często rezygnują z telewizji kablowej ze względu na koszty – szukają tańszego, lepszego rozwiązania do oglądania na TV. Oglądanie treści na Connected TV z reklamami jest bardziej przystępna cenowo niż ta bez reklam, dlatego więcej osób się na nią zapisuje – w związku z czym mamy możliwośc dotarcia do tych osób.

Jakie są możliwości targetowania?

Dzięki temu, że Connected TV działa na podstawie Internetu – opcje docelowego kierowania są różnorodne i precyzyjne, co pozwala efektywnie dotrzeć do idealnej grupy odbiorców. Niektóre kluczowe opcje kierowania obejmują:

Dane Demograficzne

Możemy kierować reklamy do widzów na podstawie wieku, płci, zarobków i innych czynników demograficznych, aby zapewnić, że twoja wiadomość trafia do odpowiedniej grupy odbiorców.

Lokalizacja Geograficzna

Możemy docierać do widzów w określonych województwach, miastach lub nawet dzielnicach, co sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla kampanii reklamowych o charakterze lokalnym lub regionalnym.

Dane Behawioralne

Wykorzystujemy dane na temat zachowań użytkowników, aby kierować reklamy do osób, które wykazały zainteresowanie treściami lub produktami związanymi z twoją kampanią, co zapewnia, że reklamy trafiają do osób najbardziej skłonnych do zaangażowania.

Kontekstowe

Wyświetlamy reklamy na podstawie treści programów telewizyjnych lub treści streamingu, zapewniając, że twoja wiadomość jest zgodna z zainteresowaniami widza.

Urządzenia

Dotrzyj do widzów na podstawie rodzaju urządzenia, które używają, takiego jak telewizory Smart TV, konsole do gier lub urządzenia do streamingu, jak Xoomi Mi Box czy Chromecast.

Capping

Możemy kontrolować, jak często reklamy są wyświetlane tym samym widzom, zapobiegając nadmiernemu eksponowaniu i zapewniając pozytywne doświadczenie użytkownika.

Retargeting

Możemy ponownie angażować użytkowników, którzy wcześniej mieli kontakt z twoją marką, zwiększając szanse na konwersję.

Podział Czasowy Dnia

Wybieramy konkretne godziny dnia lub tygodnia, w których wyświetlamy reklamy, optymalizując kampanię dla aktywności twojej grupy docelowej.

Cross-Device

Rozszerzamy zasięgi, docierając do widzów na wielu urządzeniach, co zapewnia spójne doświadczenie reklamowe.

Segmentacja

Tworzymy niestandardowe segmenty odbiorców na podstawie kombinacji czynników, takich jak zachowanie, zainteresowania i dane demograficzne, co pozwala na bardzo spersonalizowane kierowanie.

Smart TV vs. Connected TV

Jaka jest różnica między telewizorem Smart TV a Connected TV? Telewizory Smart TV to sprzęt, który umożliwia strumieniowe przesyłanie treści Connected TV przez Internet. Czasami termin Connected TV może być używany do opisania inteligentnego telewizora, ale Connected TV częściej odnosi się do treści, a nie do rzeczywistego sprzętu.

Urządzenia Connected TV

Czym są urządzenia Connected TV? Cóż, jest ich całkiem sporo do wyboru i istnieje wiele sposobów strumieniowego przesyłania treści CTV lub OTT. Są to również platformy, na których będą wyświetlane kampanie reklamowe CTV.

Smart TV

Jeśli kupujesz obecnie duży ekran, najprawdopodobniej kupujesz Smart TV. Jest to telewizor z wbudowanym połączeniem z Internetem, nie są wymagane żadne kable ani inny dodatkowy sprzęt.

Urządzenia OTT/CTV

Urządzenia OTT i Connected TV łączą się z telewizorem, aby umożliwić ciągły strumień treści – co oznacza, że dopóki połączenie internetowe nie zostanie przerwane, nie trzeba czekać na pobranie całej zawartości przed naciśnięciem przycisku odtwarzania. Popularne przykłady to Xiaomi Mi Box, Chromecast, Amazon Fire Stick, Apple TV i główne konsole do gier.

Tablety, telefony, komputery stacjonarne

Nie potrzebujesz już telewizora, aby oglądać telewizję. Chociaż tradycyjnie uważane za urządzenia OTT, urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak tablety, telefony i komputery stacjonarne, zostały przekształcone w mini-telewizory, które strumieniują treści.

Dobre praktyki reklamowania się w
Telewizji Connected TV

  • Connected TV oferuje unikalne połączenie możliwości cyfrowego targetowania i pomiaru z wciągającą, angażującą mocą telewizji. Biorąc pod uwagę szybko rosnącą bazę użytkowników, kluczowe jest zrozumienie i wdrożenie najlepszych praktyk, aby w pełni wykorzystać potencjał CTV.
  • Analiza odbiorców: Podobnie jak w przypadku każdej strategii marketingowej, zrozumienie docelowej grupy demograficznej jest kluczem do tworzenia odpowiednich i skutecznych reklam CTV.
  • Używaj wysokiej jakości, angażujących kreacji: Ze względu na wysoką rozdzielczość i duży ekran CTV, upewnij się, że kreacje reklamowe są wysokiej jakości i atrakcyjne, aby utrzymać zaangażowanie widzów.
  • Wykorzystaj zaawansowane targetowanie: CTV umożliwia zaawansowane opcje kierowania podobne do marketingu cyfrowego, wykorzystaj to na swoją korzyść, aby dotrzeć do właściwych odbiorców.
  • Interaktywność: Dzięki CTV możesz projektować interaktywne reklamy, które pozwalają widzom klikać, aby uzyskać więcej informacji lub dokonywać zakupów, zwiększając w ten sposób zaangażowanie.
  • Ograniczanie częstotliwości: Aby uniknąć zmęczenia reklamą, zaimplementuj ograniczanie częstotliwości, które ogranicza częstotliwość oglądania reklamy przez konkretnego widza.
  • Pomiar i optymalizacja: Korzystaj z raportów i analiz, aby mierzyć skuteczność swoich kampanii i dokonywać niezbędnych optymalizacji.
  • Reklama na różnych urządzeniach: Rozważ wdrożenie strategii cross-device, aby dotrzeć do odbiorców na różnych urządzeniach w celu uzyskania większego wpływu.
  • Włącz wyraźne wezwanie do działania: Zachęć widzów do wykonania kolejnego kroku za pomocą jasnego i atrakcyjnego wezwania do działania.

Jaka jest różnica między Connected TV
a telewizją kablową/ satelitarną?

  • OTT to mechanizm dostarczania treści telewizyjnych/wideo online, zwykle za pośrednictwem transmisji strumieniowej lub wideo na żądanie (VOD) w uzupełnieniu lub “ponad” tradycyjnymi dostawcami sieci.
  • CTV to urządzenie podłączone do Internetu, którego klient używa do oglądania telewizji / treści wideo online. Może to być inteligentny telewizor, konsola do gier lub inne urządzenie podłączone do Internetu. Urządzenie może być używane do strumieniowego przesyłania treści OTT, ale te dwa terminy nie są zamienne.
  • Telewizja kablowa odnosi się do klasycznego systemu, w którym widz ogląda zaplanowany program telewizyjny, gdy jest on emitowany na oryginalnym kanale. Widz może oglądać treści za pośrednictwem anteny lub płacąc za subskrypcję telewizji kablowej lub satelitarnej.
reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy