Reklama Google Ads

Dlaczego reklama Google ads jest skuteczna? Z odpowiednimi ustawieniami skutecznie docierasz do grupy docelowej! Dzięki Google ads można w ciągu 72 godzin zwiększyć sprzedaż o 2-3 razy. Wyślij zapytanie żeby dowiedzieć się jak możemy wykorzystać potencjał Google Ads dla twojego biznesu!

* Pola są wymagane.

Co to jest Reklama Google Ads?

Google AdWords to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz na stronach partnerskich Google AdSense. W Agencji Abi Media Warszawa dobieramy skuteczne kampanie reklamowe Google dla każdego rodzaju biznesu. Gwarantujemy, że nasze profesjonalne podejście przyniesie Ci wymierne efekty w postaci nowych klientów. Stworzymy kampanie reklamowe dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań!

Dlaczego powinieneś wybrać Google Ads?

  • Natychmiastowy efekt. Firma staje się widoczna od razu po uruchomieniu kampanii.
  • Elastyczność – reklamy AdWords są niezwykle elastyczne i pozwalają na wprowadzanie różnych zmian w trakcie trwania kampanii.
  • W pełni mierzalne rezultaty – reklamy Google pozwalają na śledzenie efektów. Dzięki połączeniu konta AdWords z Google Analytics, możemy z powodzeniem mierzyć konwersję.
  • Szeroki zasięg – Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów, dzięki czemu możemy dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców naszych produktów i usług.
  • Precyzyjne targetowanie reklam – profesjonalne kampanie reklamowe AdWords pozwalają nam na kierowanie reklam na konkretne dane. Klienci mogą łatwo kierować reklamy na podstawie lokalizacji, zainteresowań, płci lub wieku.
  • Wygodny system płatności – opłaty w reklamie AdWords naliczane są za każde kliknięcie użytkownika w reklamę, klient nie płaci za samo wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google. Ponadto, to klient decyduje, jaki budżet chce przeznaczyć na reklamę. Jest to idealne rozwiązanie, gdy nasza branża wykazuje sezonowość usług. Możemy płacić za reklamę tylko wtedy, gdy na produkt lub usługę jest popyt.

Jak możemy Ci pomóc?

Kroki Do Rozpoczęcia Skutecznej Kampanii Reklamowej

  1. Przeanalizujemy twoją firmę. Po analizie określimy optymalne punkty interakcji z klientem, działania kampanii reklamowych, bo skuteczność reklamy Google AdWords w dużej mierze zależy od jakości strony.
  2. Założymy konto w Google ads. Podłączamy go do strony, ustawimy cele (konwersje) i połączymy z systemami analitycznymi.
  3. Połączymy konto Google Merchant Center z Google AdWords. Google Merchant Center to bez wątpienia najlepsze rozwiązanie dla każdego sklepu internetowego. GMC ma znaczną przewagę nad siecią wyszukiwania, choćby dlatego, że użytkownik szukający konkretnego produktu od razu widzi, jak on wygląda, ile kosztuje i gdzie może go kupić, co prowadzi do znacznie lepszej konwersji.
  4. Zbierzemy wszystkie zapytania dotyczące usług i produktów i przefiltrujemy te. Stworzymy słowa kluczowe w różnych typach dopasowania dla reklam w wyszukiwarce, a także grupy tematyczne dla reklam w mediach.
  5. Stworzymy i skonfigurujemy kampanie reklamowe. Ustalimy strukturę kampanii (grupy reklam) i stworzymy listę słów kluczowych. Ustawimy targetowanie według słów kluczowych, zainteresowań, lokalizacji użytkownika, języka, płci, wieku, urządzeń z których korzysta.
  6. Uzgodnimy z Państwem grupę docelową w zależności od różnych typów produktów. Na podstawie grupy dobierzemy zainteresowania, intencje zakupowe odbiorców.
  7. Wprowadzimy remarketing. Warto zapisywać użytkowników na listę remarketingową pod kątem oferty, którą przeglądali. Czyli, jak jeden użytkownik oglądał kurtki a drugi użytkownik buty sportowe, użytkownicy powinni trafić na inne listy i dostać inny komunikat reklamowy, dopasowany do ich indywidualnych potrzeb. Kolejnym ważnym aspektem jest dobór komunikacji, tak aby nie trafiać z reklamą do osób, które już kupili oferowany produkt. Dlatego powinniśmy stworzyć dodatkową listę użytkowników, którzy np. wypełnili formularz, dokonali zakupu i wówczas taką listę możemy wykluczyć w naszej dalszej kampanii. 
  8. Przygotowujemy teksty reklamowe do wyświetlania w wyszukiwarce Google.
  9. Przygotujmy banery reklamowe. Będą one wyświetlane na stronach partnerskich Google Adsense.
  10. Rozpoczniemy kampanię. Pierwszy okres po uruchomieniu kampanii reklamowej jest najważniejszy: monitorujemy pierwsze wyniki i wprowadzamy niezbędne korekty, jeśli są potrzebne. 
  11. Skonfigurujemy i zoptymalizujemy kampanię . Wiele rzeczy można śledzić i dostosowywać automatycznie za pomocą reguł i skryptów (ustawianie rzeczywistej ceny produktów w reklamach, dostosowywanie ofert, włączanie/wyłączanie reklam itd.)
  12. Śledzenie i raportowanie wyników. Zawsze jesteśmy w stanie sprawdzić jak działa Twoja reklama bezpośrednio w systemach analitycznych. Ponadto zapewniamy raporty pod koniec każdego miesiąca.
  13. Korekta reklam. Na bieżąco analizujemy wyniki i dostosowujemy reklamę tak, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
  14. Skalowanie (na żądanie). Dodawanie do reklamy nowych produktów, towarów i usług oraz stosowanie wobec nich sprawdzonych, skutecznych strategii.

Czy mogę uruchomić kompania samodzielnie?

Google Ads pozwala na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią. Zastanawiasz się dlaczego powinieneś przyjść do agencji ABi Media w Warszawie? Dzięki naszemu doświadczeniu, znajomości narzędzi takich jak: Edytor Google Ads, narzędzie do wyszukiwanie słów kluczowych, narzędzie do pozycjonowania czy narzędzie do optymalizacji reklam – będziemy profesjonalnie i skutecznie zarządzać Twoją kampanią Adwords, a ty szybciej będziesz się cieszyć sukcesem swojej firmy.

Co nas wyroznia:

  1. Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod prowadzenia kampanii Google Ads
  2. Zrealizowaliśmy już ponad 119 skutecznych kampanii dla firm z różnych branż, więc możesz mieć pewność, że kampania, którą stworzymy dla Twojego projektu, zostanie zrealizowana przy użyciu innowacyjnych metod i wysokich standardów.

Rodzaje reklamy Google Ads, które warto realizować

Jakie są rodzaje reklamy Google ads?

Reklama w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce jest bardzo popularna, ponieważ pozwala na duży zasięg, a dodatkowo pozwala na dotarcie wyłącznie do konkretnych odbiorców. Kampanie Google Ads realizowane są najczęściej w formie kampanii PPC (Pay Per Click), co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, w którym ktoś w nią kliknie.

Zalety:

  • Dobrze targetowana reklama
  • Optymalne wykorzystanie budżetu
  • Generowanie leadów/ sprzedaży
  • Wysoki zwrot z inwestycji

Kampanie promujące aplikacje (UAC)

Reklama promująca aplikacje mobilne może się wyświetlać na wszystkich miejscach reklamowych Google. Kampania pojawia się użytkownikom, którzy mogą być zainteresowani zainstalowaniem promowanej aplikacji. Google Ads automatycznie dobiera miejsca reklamowe na podstawie aplikacji, którą promujemy. Pozwala to na bardziej precyzyjne skonfigurowanie kampanii na urządzenia mobilne z systemem iOS lub Android. 

Zalety:

  • oszczędność czasu przy tworzeniu kampanii
  • łatwość uruchomienia kampanii
  • ogromny zasięg, kampania może być uruchamiana na wiele typów powierzchni
  • optymalizacja kampanii pod kątem kosztu instalacji

Kampanie sprzedażowe Google Merchant Center

Reklama w Google Merchant Center pozwala na promowanie poszczególnych produktów  sklepu internetowego. Nazywamy takie reklamy produktowymi, gdzie  można dodawać produkty z dowolnej kategorii (np. sprzęt AGD, RTV, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły dla zwierząt, ubrania i buty). W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, która wyświetla tylko jako tekst, reklama produktowa zawiera zdjęcie produktu, a także tytuł, cenę i nazwę sklepu. Dzięki czemu użytkownicy uzyskają więcej informacji o produkcie zanim klikną reklamę, a Ty zdobędziesz mieć więcej potencjalnych klientów. 

Zalety:

  • Dobrze dobrana grupa docelowa
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kątem sprzedażowym
  • Większy zasięg
  • Zaawansowane raportowanie i dane dotyczące konkurencji

YouTube

Reklama na YouTube. Reklamy wideo są często wyświetlane na YouTube, w aplikacjach mobilnych lub na witrynach partnerskich. Codziennie pojawia bardzo dużo nowych materiałów wideo, zarówno tworzonych przez osoby prywatne (np. vlogi), jak i firmy oraz instytucje. Ze względu na bardzo duży zasięg, YouTube staje się również coraz popularniejszym narzędziem reklamowym. Najpopularniejszym formatem reklamy wideo na YouTube są reklamy In-Stream w modelu CPV (cost per view), czyli pay per view. Klikając na reklamę wideo, użytkownik może przejść na stronę reklamodawcy lub na stronę kanału YouTube. Reklamy wideo mogą być również wyświetlane w witrynach lub aplikacjach sieci reklamowej Google.

Zalety:

  • Przystępność cenowa 
  • Precyzyjne targetowanie 
  • Zasięg
  • Mierzalność
  • Niski koszt dotarcia do odbiorców

Google Display Network

GDN lub Google Display Network – to sieć reklamowa Google. GDN daje dostęp do stron i portali partnerskich, a także możliwości reklamowe na YouTube i w aplikacjach mobilnych. W Google Display Network można wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Dziś GDN obejmuje większość polskiego Internetu, co czyni go potężnym narzędziem do tworzenia kampanii marketingowych i budowania wizerunku. Dzięki Google Display Network, Google ma na stronach internetowych i aplikacjach mobilnych miejsca reklamowe, w których umieszczane są banery kampanii. W ten sposób docieramy do osób poszukujących produktów lub usług nie tylko w wyszukiwarce, ale również poprzez strony i aplikacje.

Zalety:

  • Zwiększanie świadomości marki
  • Szybkie wyniki
  • Wysoka mierzalność 
  • Możliwość przeprowadzenia szybkich testów
  • Możliwość śledzenia wyników na tle konkurencji

Korzyści reklam Google Ads

  1. Reklama może być wyświetlana lokalnie, np. tylko w Łodzi lub Warszawie, ale także w innych krajach niż Polska
  2. Reklama może być wyświetlana dowolnej grupie, np. tylko tym, którzy szukają oferty, produkt, usługę
  3. Reklama może być wyświetlana w dowolnym czasie, w dowolnym dniu tygodnia
  4. Wyświetlanie linków jest bezpłatne, a opłata pobierana jest dopiero wtedy, gdy klient kliknie w link – dzięki temu jest to jeden z najbardziej efektywnych rodzajów reklamy
  5. Mamy kontrolę nad tekstem reklamowym, który będzie się wyświetlał klientowi
  6. W każdej chwili możemy zmienić ustawienia, dodać lub wycofać produkt bez ponoszenia dodatkowych kosztów
  7. Reklama może być również wyświetlana na tabletach i smartfonach
  8. Minimalny budżet, potrzebny na start kampanii
  9. Efekty kampanii widoczne od razu
  10. Efektywne mierzenie wyników kampanii reklamowej
  11. Dostosowujemy kampanię do Twoich potrzeb: generowanie leadów, zwiększenie sprzedaży, promocja marki, dotarcie na rynki zagraniczne, itd.
  12. Oferujemy konkurencyjne ceny, dopasowane do każdego projektu
  13. Za pomocą Google Data Studio przygotujemy raport z aktualizacjami na żywo, tak aby w każdej chwili dostępna była przejrzysta informacja o kampanii
reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy