Reklama DOOH

Reklama DOOH to nowoczesne rozwiązanie ale na czym polega? Gdzie się sprawdza? DOOH (digital out-of-home) to dynamiczna reklama zewnętrzna wyświetlana na cyfrowych ekranach LED w przestrzeni miejskiej. Reklama Digital OOH to doskonały sposób na dotarcie do dużej grupy odbiorców w określonym miejscu i czasie. 

W porównaniu z tradycyjną reklamą zewnętrzną, reklama DOOH pozwala na:

  • lepszą widoczność
  • elastyczne dopasowanie do grupy docelowej
  • wyświetlanie reklam w dowolnym miejscu i czasie

Nasze plaftorma reklamowa DOOH pozwala na realizację kampanii wielokanałowych za pomocą działań offline + online.
Wyślij zapytanie ofertowe, żeby otrzymać dedykowaną ofertę

* Pola są wymagane.

Mamy możliwość zbudowania ogromnego zasięgu w Warszawie,
umożliwimy dotarcie do ponad 1 mln osób dziennie.

Zasięg tak wielki budujemy dzięki ostatnio postawionej lokalizacji LED na MOŚCIE GROTA-ROWECKIEGO – uważanej za lokalizację o największym trafficu w całej Polsce.

  • przy HALI KOSZYKI, 52.22295875164952, 21.01049896961052, przy ul. Pięknej 49, za hotelem NOBU, w kierunku Placu Konstytucji – kurtyna ledowa – wielkość 16m2
  • przy MOŚCIE GROTA ROWECKIEGO, 52.29310280800402, 21.009194508520594, przy ul. Modlińskiej 6D, na hali EXPO, w kierunku Żoliborz – wielkość 46m2 – technologia P 8 – 10 pasów jezdni– NAJWIĘKSZY TRAFFIC w Polsce! Najlepsza lokalizacja!
  • zakręt ul. Modlińska i Trasa Toruńska – Most GROTA-ROWECKIEGO, 52.29168354099637, 21.004927783467394, przy ul. Modlińskiej 6D, na hali EXPO, w kierunku Marki/oraz w kierunku Białołęka – wielkość 93m2 – technologia P 8, L3D Screen pod kampanie 3D, w kształcie litery „L”

Dodatkowo reklama zewnętrzna jest policzona i można połączyć działania promocyjne i sprzedażowe offline – DOOH z online – Internetem, przenosząc się w 2 etapie z kampanią do aplikacji mobile’owych i SMS’owych.

W ramach projektu https://siecotwartychinnowacji.pl/aktualnosci/abi-media-holdings-sp-z-o-o/ firma skorzystała z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem był zakup systemu do analizy widowni i targetowania przekazu reklamowego na nośnikach cyfrowych.

Reklama DOOH: co to jest?

Skrót DOOH pochodzi z języka angielskiego i oznacza cyfrową reklamę zewnętrzną. Na pierwszy rzut oka przypominają one banery wyświetlane podczas przeglądania stron internetowych. Cyfrowa reklama zewnętrzna wykorzystuje ekrany LED do wyświetlania treści, tak zwana wizualna elektroniczna komunikacja. Technologie te pozwalają nawet na wprowadzenie reklamy interaktywnej, błyskawicznie zmieniającej treść na ekranach w różnych lokalizacjach lub dostosowującej wyświetlane obrazy np. do pory dnia czy pogody.

Możliwości reklamy DOOH

Dynamiczny komunikat

Tworzenie spotów reklamowych, kreowanie spersonalizowanych wiadomości 

Cross online z offline

Możliwość łączenia kampanii DOOH z aplikacjami i urządzeniami mobilnymi, portalami społecznościowymi czy dedykowanymi stronami internetowymi.

Warunkowanie parametrami

Wyświetlanie różnych treści reklamowych w oparciu o zmieniające się parametry takie jak: pogoda, pora dnia czy lokalizacja.

Jakie branże korzystają z reklamy DOOH?

DOOH jest szczególnie atrakcyjną formą reklamy dla handlowców. Kampanii reklamowe dostosowane do aktualnych warunków pogodowych może zwiększyć zainteresowanie odbiorców produktami sezonowymi. 

Również DOOH jest szczególnie atrakcyjną formą reklamy dla branży hotelarskiej, rozrywkowej i motoryzacyjnej. Reklama na cyfrowych ekranach LED jest przede wszystkim zauważalna dla kierowców, którzy podczas jazdy w mieście, są narażeni na odbiór cyfrowych treści wyświetlanych, zwłaszcza stojąc w korkach lub na skrzyżowaniach podczas zmiany świateł.

Korzyści płynące z reklamy DOOH

Dzięki najnowszej technologii digital signage, reklama DOOH zyskuje niesamowitą wszechstronność. Sieci medialne mogą emitować reklamy na ruchliwej stacji tranzytowej, pokazywać odpowiednie promocje we właściwym czasie w centrum handlowym lub dostarczać wysokiej jakości obrazy na wielkoformatowych ekranach cyfrowych na skrzyżowaniach o dużym natężeniu ruchu.

Dzięki reklamie DOOH:

  1. Dotrzesz do szerokiego grona odbiorców. Reklama DOOH pozwala na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi konsumentów w przestrzeni zewnętrznej i miejscach publicznych. 
  2. Dotrzesz do grupy docelowej. Reklama cyfrowa pozwala na dotarcie do właściwej grupy odbiorców, ponieważ przekaz reklamowy można zmieniać w ciągu dnia lub tygodnia. 

Dlaczego warto się zgłosić do naszej agencji w Warszawie?

Nasza agencja w Warszawie specjalizuje się się w kompleksowej ofercie zewnętrznej i cyfrowej reklamy zewnętrznej w mieście, transporcie, w centrum handlowym. Oferujemy bezpośrednie dotarcie do atrakcyjnych grup klientów. Zapewniamy szeroki wybór i szczegółowe targetowanie mediów w zależności od potrzeb i celów kampani reklamoweji.

Co oferujemy?

Kreatywne podejście

Na co dzień uważnie obserwujemy rzeczywistość. Zwracamy uwagę na zmiany i trendy. Jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania kontrowersyjne i zupełnie nowe. Wszystko zależy od oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

Komunikacja w ABi Media

Jesteśmy zawsze do twoje dyspozycji, chętni i zdolni do rozmowy. Jesteśmy zawsze otwarci i gotowi do dyskusji. Komunikacja jest kluczem dla dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej. 

Doświadczenie

Jesteśmy zespołem z wieloletnim doświadczeniem na rynku mediów i reklamy. Wykonaliśmy wiele projektów zarówno dla dużych korporacji jak i małych lokalnych klientów. Czerpiemy satysfakcję z dobrze wykonanej pracy. Zawsze dbamy o wysoką jakość i odpowiednie przygotowanie.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy